2010. március 14. 00:55 - AniMano

Lilly Allen - Mosoly

Lilly Alan - Smile

Amikor először elhagytál, többet akartam.
De te a szomszéd lányt dugtad! Miért tetted?
(miért tetted?)
Amikor először elhagytál, nem tudtam, mit mondhatnék.
Még sosem voltam ennyire egyedül, egész nap csak ültem magamba roskadva.

Olyan elveszett voltam akkor,
De a barátaim segítségével
Megtaláltam a fényt az alagút végén.
Most már te hívogatsz engem.
Egy kicsit siránkozol és sóhajtozol,
És mindezt azért, mert magányos vagy.

Amikor először láttalak sírni,
Igen, megmosolyogtam, igen, megmosolyogtam.
Legrosszabb esetben egy picit rossz volt,
De aztán csak mosolyogtam, továbbmentem és mosolyogtam.

Amikor csak látsz, mindig azt mondod, vissza akarsz kapni.
És én azt mondom, nem hinném, Jack. Nem hinném, Jack.
Nem tudom abbahagyni a nevetést, képtelen vagyok.
Látod, tönkretettél lelkileg, elég rosszul voltam.

Olyan elveszett voltam akkor,
De a barátaim segítségével
Megtaláltam a fényt az alagút végén.
Most már te hívogatsz engem.
Egy kicsit siránkozol és sóhajtozol,
És mindezt azért, mert magányos vagy.

Amikor először láttalak sírni,
Igen, megmosolyogtam, igen, megmosolyogtam.
Legrosszabb esetben egy picit rossz volt,
De aztán csak mosolyogtam, továbbmentem és mosolyogtam.

Lalalalalalalalalalalalalalalala lala

Amikor először láttalak sírni,
Igen, megmosolyogtam, igen, megmosolyogtam.
Legrosszabb esetben egy picit rossz volt,
De aztán csak mosolyogtam, továbbmentem és mosolyogtam.

Lalalalalalalalalalalalalalalalala lala

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovegekmagyarul.blog.hu/api/trackback/id/tr911837982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása