2010. március 14. 00:34 - AniMano

Pink - Kérlek, ne hagyj el

Pink - Please don't leave me

Kérlek, ne hagyj el!

Da da da da
da da da da
Da da da da da

Nem tudom, hogy tudnék-e hangosabban kiabálni,
Hányszor rúgtalak már ki innen?
Vagy mondtam valami sértőt?

Da da da da da

Nagyon gonosz tudok lenni, ha akarok.
Bármire képes vagyok,
Darabokra tudnálak cincálni,
De a szívem összetört.

Da da da da da

Kérlek, ne hagyj el! [2x]
Mindig azt mondom, hogy nincs szükségem rád.
De végül mindig itt kötünk ki.
Kérlek, ne hagyj el!

Hogyan válhattam ilyen visszataszítóvá?
Mi van benned, ami ilyenné tesz engem?
Sosem voltam ilyen undok.
Nem mondhatod, hogy ez egy verseny.
Az nyer, aki erősebbet üt.
Kicsim, én nem így gondolom.
Komolyan mondom, ígérem.

Da da da da da

Kérlek, ne hagyj el! [2x]
Mindig azt mondom, hogy nincs szükségem rád.
De végül mindig itt kötünk ki.
Kérlek, ne hagyj el!

Elfelejtettem hangosan kimondani,
Hogy milyen gyönyörű vagy számomra.
Nem tudok élni nélküled.
Te vagy az én tökéletes kis boxzsákom.
És szükségem van rád.
Sajnálom.

Da da da da
da da da da
Da da da da da

Kérlek, kérlek, ne hagyj el!
Kicsim, kérlek, ne hagyj el! (ne, ne hagyj el)
Kérlek, ne hagyj el!
Mindig azt mondom, hogy nincs szükségem rád.
De végül mindig itt kötünk ki.
Kérlek, ne hagyj el! (ne, ne hagyj el)

Mindig azt mondom, hogy nincs szükségem rád.
De végül mindig itt kötünk ki.

Kérlek, ne hagyj el!

Kérlek, kérlek, ne hagyj el!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovegekmagyarul.blog.hu/api/trackback/id/tr941837960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása